טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר

טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר

 

מבין כל ההשפעות השליליות של תהליך ההזדקנות, תסכימו איתי כי התפתחות הקמטים והקווים סביב הפה – אלו המכונים לעתים קרובות "קווי ברקוד" – היא בין המעצבנות ביותר. קווים אלו סביב הפה אולי חושפים הכי הרבה את גיל האדם. נשים רבות חשות מתוסכלות מהקמטים הללו שלא מחמיאים להן במיוחד כאשר הן משתמשות בליפסטיק. אז איך הם נוצרים, ומהן הדרכים בהן ניתן לנקוט לשם טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר? הנה כמה תובנות ממני על העניין.

איך נוצרים קמטי הברקוד?

בצעירותנו השפתיים שלנו צמודות, חלקות ותפוחות בזכות הקולגן שנמצא בהן, אך ככל שאנו מתבגרים אנו מאבדים נפח והן הופכות לדקיקות ופחות מרופדות. התכווצויות חוזרות ונשנות של השריר שנמצא מתחת לאזור השפם (למשל לפעולות כמו נשיקה, יניקה, שתייה באמצעות קש, דיבור ושריקה) מובילות גם להתפתחות קמטים סביב הפה. 

לצערנו בנושא אסתטי זה, המציאות היא שקמטים אלו נוטים להופיע אצל נשים יותר מאשר אצל גברים. הסיבה לכך ככל הנראה נעוצה בעובדה כי גברים מוגנים במידה מסוימת, מכיוון שיש להם שיער פנים עם שפע של בלוטות חלב. בנוסף, עור הפנים של הגברים עבה יותר, בעיקר בעקבות הגילוח. מעבר לכך, נשים לבנות נוטות ברוב המקרים לפתח קמטים כאלו סביב הפה יותר מאשר נשים כהות עור, והן כנראה המועמדות הטובות ביותר לטיפול החדשני שאני מציג כאן. 

אז כן, בעוד שהגנטיקה לא אחת בהחלט משחקת כאן תפקיד מרכזי, הרי שגם אלמנטים באורח החיים שלנו כמו עישון, חשיפה תכופה לשמש, ופעולת מצמוץ חוזרת ונשנית של השפתיים יכולות להחמיר את המראה של "קווי הדימום של השפתון". פעולות אלו גורמות לנשים להיראות הרבה יותר מבוגרות, וזה עוד בלי שהתחלנו לדבר על  מריחת שפתון, שהופכת למאוד מעצבנת ואף מכתימה.

למה כדאי לבחור באפשרות של טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר?

יש אנשים שחושבים שמתיחת פנים תמחק את הקווים האלה, אך מתיחת פנים לא עוזרת במקרה של קמטים או קווים סביב הפה. מתיחת פנים במהות שלה מתמקדת רק בלסת ובצוואר. קרמים נגד הזדקנות גם אינם מספיקים לבדם כדי להפחית משמעותית את השפעות ההזדקנות סביב הפה.

נכון שבתקופה האחרונה נכנסו לשימוש זריקות שונות. באופן הזה ניתן להשתמש בזריקות בוטוקס שיכולות לעבות את השפתיים ולמלא את הקמטים, אבל האפקטיביות של זריקות אלו מדודה בזמן ומחייבת תחזוקה שוטפת. אפשרות אחרת היא של הזרקת חומצה היאלורונית, אשר מסייעת בהסרת קווי דימום השפתון או קווי הברקוד סביב השפתיים. חומרי מילוי מספקים נפח שממלא את הסדקים בין השורות מבלי ליצור שפתיים נפוחות וגדולות ומבלי להגדיל את החלק הוורוד של השפתיים. אולם גם כאן יש צורך בתחזוק תמידי.

ויש כאן גם קאץ' נוסף. עבור מי שרק מתחילות להבחין בהופעה של קווים דקים סביב הפה, שימוש באחד מהטיפולים לעיל יניב תוצאות חיוביות, אולם הדבר לא בהכרח נכון בגיל מאוחר יותר. אלו החפצים בתוצאות דרמטיות בעלות אפקט ארוך טווח ירוויחו אם יבחרו באפשרות של טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר.

האם הטיפול כואב?

הטיפול ב- CPL  אינו כואב, אם כי לעתים בהתחלה יש תחושה של חוסר נעימות; כאשר גלי האור מכוונים לעור, ייתכן ותחוו תחושה מחוממת – כמו שמישהו מסיט את עורכם באמצעות רצועה אלסטית. אם אתם נוטים להיות רגישים לכאב, ההמלצה היא  להזכיר זאת, כך שאפשר יהיה למרוח קרם הרדמה על האזורים המטופלים לפני ביצוע ההליך.

האזור שיעבור טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר עשוי להיות מעט אדום בעיקר מיד לאחר ההליך, אך זה מצב תקין אשר לא יימשך זמן רב. כתמים חומים עשויים להיראות כהים בהתחלה לאחר הטיפול הראשון אך אלה יימוגו בהדרגה ואחרי מספר טיפולים יעלמו.

כמה תופעות לוואי נדירות אחרות כוללות נפיחות, חבורות ושלפוחיות שטחיות. תופעות לוואי אלו הן זמניות ונוטות גם הן להיעלם לאחר מספר ימים. מעבר לכך, אנו ממליצים למטופלים להימנע משיזוף ומחשיפה מוגזמת לשמש בששת השבועות הקודמים הטיפול, כאשר עדיף גם להימנע מכל מיני טיפולים שעלולים לגרות את העור בשבועיים הקודמים הטיפול.  זהו, כל מה שנשאר לכן הוא ליצור קשר, להזמין תור, ולהנות מפלאי הטכנולוגיה החדשה בשוק הטיפולים בלייזר.

אהבתם? שתפו ברשתות החברתיות.

תגיות

איך נוצרים קמטי הברקוד?, האם הטיפול כואב?, טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר, טיפולים, למה כדאי לבחור באפשרות של טיפול בקמטים מסביב לשפתיים בלייזר?, מאמרים

שיחת התייעצות בחינם

נסו אותנו! השאירו מספר טלפון ואחד המוחים שלנו כבר ידאג לחזור אליכם.

פגישת התייעצות חינם

רוצה לדעת עוד? לפרטים נוספים ולקביעת תור, השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

×