הרמת עפעפיים בלייזר

הרמת עפעפיים בלייזר

בשנים הרבות שלי במקצוע, אבחנתי לא פעם אצל הפציינטים שלי את הרגע בו העיניים – הנקראות גם "חלונות לנפש" – מתחילות להראות פחות טוב. לרוב זה קורה כאשר עור העפעף מתחיל לצנוח, או שמתפתחות שקיות מתחת לעיניים. כל אלו יכולים לגרום לנו להראות מבוגרים או עייפים ממה שאנחנו באמת.

זהו גם הרגע בו הם מבינים שהגיע הזמן לשים בצד את כל אותם הקרמים הממצקים ותכשירי העיניים המיוחדים, כי כל אלו לא יחפו על נזקי הזמן ולא ישיגו את התוצאה הנחוצה. למעשה כל שנותר לעשות הוא לדאוג לתקן את החייב תיקון. הגיעה שעת האמת, ועכשיו פשוט מוכרחים לדאוג להרמת עפעפיים. 

נשאלת השאלה: האם ללכת על השיטה המסורתית המערבת איזמל ותפרים, או שמא כדאי לבחור בטיפול חדשני של הרמת עפעפיים בלייזר? הנה בקצרה כל המידע שאתם צריכים על הטיפול החדש, כדי להחליט.

מתי מגיע הזמן להרמת עפעפיים?

לפני שאתם מתחילים לחקור את השיטה החדשנית ואת התוצאות שלה, אתם צריכים לדעת אם בכלל הגיע הזמן לטיפול הרמת עפעפיים:

קחו בחשבון כי טיפול בעפעפיים נפולים גם יכול לתקן ירידה בראייה, כי לעתים עפעפיים נפולים עלולים גם לשבש את שדה הראייה. בנוסף, הוא גם עשוי לטפל בתחושת הגירוי בלחמית בעפעפיים התחתונים.

מהו היתרון ולמה זה חדשני לבצע טיפול הרמת עפעפיים בלייזר?

נכון, יהיה מי שיטען כי טיפולים בלייזר אינם בבחינת חדשנות. הרי לייזרים רפואיים היו חלק מהנוף הכירורגי הקוסמטי כבר עשרות שנים. אולם הטכנולוגיה השתדרגה משמעותית עם הזמן, במיוחד בשנים האחרונות. בדיוק מהסיבה הזו, טיפול להרמת עפעפיים בלייזר הינו בעל יתרונות רבים בהשוואה לשיטה המסורתית של האיזמל והמחט. כך או כך, חשוב לבחור רופא מיומן ומוסמך, בעל ניסיון והמלצות, לביצוע ההליך.

טיפול הרמת עפעפיים בלייזר מטרתו לתת מענה למגוון שינויים בעפעפיים הקשורים לרוב להזדקנות ולהיחלשות של השרירים התומכים באזור העפעפיים – בעיקר בעור המצטבר מסביב לעיניים. טכנולוגית ה- CPL, המושתתת על פולסים של גלי אור, מסייעת במיצוק העור וגורמת לעיניים להיראות צעירות וערניות יותר. 

כאן נכנס היתרון המרכזי של טיפול הרמת עפעפיים בלייזר אל מול ניתוח. טיפול בלייזר אינו דורש הרדמה, חתכים, הזרקות וכדומה – ובהתאם אינו כואב. כאשר אני משתמש בלייזר בטיפוליי, המכשיר לא מפלח את העור, אלא ממריץ ייצור תאי קולגן חדשים. התאים הללו הם שגורמים לעור להיראות צעיר ורענן יותר. כך, הטיפול אינו פולשני ואינו מחייב זמן החלמה ארוך – בעצם אנחנו מסייעים לגוף לרפא את עצמו במהירות. 

באמצעות הטיפול מושג אפקט משולש הכולל הרמה, מתיחה ועידוד ייצור הקולגן בעור. מכשיר הלייזר מאושר על ידי ה-FDA האמריקאי, והוא כבר צבר פופולריות רבה ברחבי העולם – לא רק להרמת עפעפיים, אלא גם לטיפולים נוספים, כגון הסרת קמטים ונגעי עור. בנוסף, מאפשרת טכנולוגיה חדשנית זו להימנע מהליך ניתוחי שכרוך בכאבים וזמן החלמה ארוך.

מי אני?

שמי ד״ר משה אמיר ואני בוגר הפקולטה לרפואה וכירורגיה באוניברסיטת בולוניה שבאיטליה. אני רופא (MD) העוסק בתחום הרפואה האסתטית. אני מרצה בחברות מובילות כגון פרומדיקס, סלע מדיקל ומדיקל נובה, כמו גם במכללות לרפואה אסתטית, וכן עוסק בהדרכת והכשרת רופאים בתחום. בנוסף, אני שותף ומייסד של חברת 'גט סמייל', המתמחה במגוון טיפולי שיניים. עם עשורים של ניסיון בתחום הרפואה האסתטית, הקמתי את המרפאה שלי Amir Aesthetics בתל אביב. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות לבקר!

אהבתם? שתפו ברשתות החברתיות.

תגיות

הרמת עפעפיים בלייזר, טיפולים, מאמרים, מהו היתרון ולמה זה חדשני לבצע טיפול הרמת עפעפיים בלייזר?, מתי מגיע הזמן להרמת עפעפיים?

שיחת התייעצות בחינם

נסו אותנו! השאירו מספר טלפון ואחד המוחים שלנו כבר ידאג לחזור אליכם.

פגישת התייעצות חינם

רוצה לדעת עוד? לפרטים נוספים ולקביעת תור, השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

×