עיצוב שפתיים – למי זה מתאים?

עיצוב שפתיים - למי זה מתאים?

לשפתיים שלנו תפקיד מרכזי בחיינו. נתעלם לרגע מהיבטים של יופי ונתרכז בפונקציונליות של השפתיים. הן שותפות פעילות לאכילה ולדיבור. בגלל רגישותן הרבה כאזור עשיר בקצוות עצב, הן משמשות לנשיקות וגילויי חיבה. גם גברים וגם נשים מורחים על השפתיים שפתון להגנה או צבע לקישוט.

השפתיים הן חלק מהמיניות שלנו לכל דבר, ואנחנו לא צריכים להתבייש בזה. ככאלו, גברים ונשים כאחד רוצים לשפר את צורתן.  עיצוב שפתיים הוא הליך פופולרי מאוד. אז חשוב להבין, עיצוב שפתיים – למי זה מתאים?

כמה עובדות על שפתיים

למה לנו עיבויי שפתיים

גברים ונשים רבים בוחרים לעבור עיצוב שפתיים. ראשית, חשוב לדעת שזה מתאים רק לאנשים מעל גיל 18. זהו הגיל שבו השפתיים שלו מסיימות את ההתפתחות העיצובית הטבעית שלהם ומוכנות לשינויים יזומים. יש כמה סיבות מרכזיות להחלטה לעבור טיפול לעיצוב שפתיים והעיקריות שבהן : 

  1. שפתיים טבעיות דקות מדי לטעמינו ואנו רוצים לבצע עיבויי כך שנראה חושניים. 
  2. בחירה בתיחום שפתיים מטעמי נראות ויופי. 
  3. רבים סובלים מחוסר סימטריה של השפתיים ותהליך עיבויי השפתיים וישפר מאוד את הנראות ואפילו יתקן אותה לגמרי.
  4. החזרת נפח שאבד עם השנים כתוצאה מאיבוד טבעי של שומן בגוף.

שיטות טיפול לעיבויי שפתיים

עיבויי ועיצוב של השפתיים הוא הליך פשוט וקצר, אך חיוני שהוא יעשה בידי מומחה. מילוי יתר ייתן מראה לא טבעי ויכול לפגוע בתנועת השפתיים ובחיוך. כך גם פגיעה אפשרית ביכולת התחושה בשפתיים. לכן, טיפול מקצועי הוא הבטוחה היחידה לתוצאה נהדרת לשפתיים במראה טבעי ובעלות תנועה מלאה. עיבוי הוא בעצם הליך של מילוי השפתיים בחומר.

כמה זמן מחזיק הטיפול?

הליך עיבוי השפתיים נותן תוצאה מיידית אך במשך הזמן השפעתו הולכת ופוחתת. זה משתנה מאדם לאדם ותלוי באורח חייו. בנוסף להליך הטבעי, גורמים כמו שגרת חיים בריאה מחד ועישון מנגד יכולים גם להשפיע. רוב האנשים יחזרו לטיפול חוזר לאחר חצי שנה ועד שנה.

אהבתם? שתפו ברשתות החברתיות.

תגיות

כמה זמן מחזיק הטיפול?, כמה עובדות על שפתיים, למה לנו עיבויי שפתיים, עיצוב שפתיים - למי זה מתאים?, שיטות טיפול לעיבויי שפתיים

שיחת התייעצות בחינם

נסו אותנו! השאירו מספר טלפון ואחד המוחים שלנו כבר ידאג לחזור אליכם.

פגישת התייעצות חינם

רוצה לדעת עוד? לפרטים נוספים ולקביעת תור, השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

×