טיפול אסתטי בקיץ: עשה ואל תעשה.

טיפול אסתטי בקיץ: עשה ואל תעשה.

אחרי שנה קשה של מגפת הקורונה שבה הסתגרנו בבית, נמנעו מלצאת החוצה לשמש ולאוויר הפתוח, אנו סוף סוף משתחררים. המסכות שכיסו את פנינו יורדות במרחב הפתוח ואפשר שוב לתכנן חופשת קיץ מהנה. אבל רגע לפני שהחגיגה מתחילה אנחנו רוצים לוודא שניראה במיטבנו. אל תוותרו על ההרגשה הנהדרת של מראה טוב – קודם כל בעיני עצמנו במראה, ואז גם בעיניי הסביבה. בין אם מדובר בטיפולים קוסמטיים או קעקועים, התורים במרפאות לטיפול אסתטי בקיץ הן מלאות ולכן ככל שנקדים כך ייטב.

חשוב לזכור שאנו כבר בעיצומו של הקיץ וצריך להתכונן מראש לכל סוג של טיפול. חלק מהטיפולים לא יתאימו בחודשים החמים. בקליניקה של מושיקו (כן, כן.. אני ד"ר משה אמיר ואני מוותר על הגינונים) יודעים לייעץ ולכוון לטיפולים המתאימים. יטפלו בנו במקצועיות מאלף ועד תו, וזו התחייבות. ניסיון מוכח, מקצועיות ויצירתיות מדהימה יקבלו את פנינו.

נא להימנע מסיכונים בקיץ

בעונה החמה בה השמש קופחת מעלינו, טיפול אסתטי יכול לגרום לעיכוב בהחלמה וריפוי. האור החזק והטמפרטורות הם גורם מפריע. 

טיפולים שיש להימנע מהם בתקופת הקיץ

טיפולים בטוחים גם בקיץ

יש הרבה סוגי טיפול אסתטי המתאימים בכל ימות השנה. טיפולים אלו יכולים לשנות את המראה באופן דרמטי או עדין, לפי טעמכם האישי.

אחריות ומקצוענות הם שם המשחק

עולם הטיפולים האסתטיים הוא עצום. לא משנה אם מדובר בטיפול אסתטי בקיץ או בחורף, חייבים לוודא שאנו מטופלים באופן מקצועי. בקליניקה שלי תמצאו גם מקצוענות מוכחת וגם תוצאה משובחת. זהו מתחם אומנותי שמחבר גוף ונפש, תרבות ובריאות הגוף.

אהבתם? שתפו ברשתות החברתיות.

תגיות

טיפול אסתטי בקיץ: עשה ואל תעשה., טיפולים, מאמרים, נא להימנע מסיכונים בקיץ

שיחת התייעצות בחינם

נסו אותנו! השאירו מספר טלפון ואחד המוחים שלנו כבר ידאג לחזור אליכם.

פגישת התייעצות חינם

רוצה לדעת עוד? לפרטים נוספים ולקביעת תור, השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם.

×